سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

به اتفاقات مهم رمبل مرور میشه. رینز همراه هیمن و اوسوز وارد رینگ میشه. هیمن او رو معرفی میکنه و میخواد دربارهی انچه که اتاق افتاده توضیح بده. او میگه پشت کردن من به رینز یک اشتباه بزرگ بود. رومن هم من رو زد اما کارم لایق تلافی بیشتری بود. بعدش هم رینز کرونا گرفت و لزنر با خوش شانسی رفت و یک مسابقه دیگه رو برد.

هیمن بعد از مرور به اتفاقات اخیر میگه که لزنر دوباره اومده و رومن رو به چالش کشیده. لزنر چیزی نیست جز ادمی که میخواد به همه سوپلکس بزنه. او در رمبل هم همش روی لشلی سوپلکس زد. رومن هم رفت حالش رو گرفت. من دیگه نمیخوام مشاور لزنر باشم. من وقتی دیدم که رومن براک رو زد، فهمیدم که نیازی به محافظت از رومن در برابر لزنر نیست بلکه این براک هست که در برابر رینز نیاز به مراقبت داره. ررومن اون روز با من دست داد و من رو بخشید. سی ام پانک نیوز. لشلی هم در سایه ی رینز قهرمان شد. حالا لزنر نمیتونه به عنوان قهرمان در رسل  مسابقه بده. تازه در رسل وقتی در برابر رومن قرار بگیره، معنی یک قهرمان واقعی رو میفهمه. هیمن بعدش رومن رو به عنوان رئیس بزرگ معرفی میکنه. گلدبرگ میاد و میگه من رینز رو فقط به عنوان قربانی بعدی خودم میشناسم. من در چمبر مقابل رومن مسابقه خواهم داد.

با این ادعا، این بخش تمام میشه

 

ریکوشی مقابل هلند

هلند ریکوشی رو به حاشیه میکوبه. سزارو و شیمس در بیرون رینگ شروع به دعوا میکنند. ریکوشی یک نی به صورت هلند میزنه و کاورش میکنه

برند ریکوسی

 

شیمس و ریچ هلند مقابل سزارو و ریکوشی 

اواخر مسابقه سزارو شیمس از گوشه رینگ پرت کرد بیرون بعد اومد روی هلند سوپلکس بزنه اما هلند بدل کرد و سریع پین کرد 

برنده شیمس و ریج هلند

 

جیمی اسو با  همراهی جی اسو مقابل اریک با همراهی ایوار

اواخر مسابقه ایوار کنار رینگ اومد به جی یک اسپلش بزنه اما جی جاخالی داد بعد اریک حواسش پرت بود جیمی به یک سوپر کیک و یک شیرجه کار رو تمام کرد و پین کرد

برنده جیمی اسو با همراهی جی اسو

 

الیا مقابل ناتالیا  

اواخر مسابقه ناتالیا الیا رو از رینگ پرت کرد بیرون و خودشم رفت ناتالیا به صورت الیا یک ضربه زد و اومد یک تکنیک بزنه اما الیا اون رو پرت کرد به سمت میز گزارشگر بعد داور داشت می شمرد و شماره ۹ بود که الیا اومد تو رینگ ولی ناتالیا نتونست بیاد تو رینگ و مسابقه با کنت اونت به نفع الیا تموم شد 

برنده با کنت اونت الیا 

 

شوتزی در پشت صحنه هست که گولاک میاد باهاش خوش و بش میکنه

مکینتایر به رینگ میاد  ومیگه. من در پی پر ویوی روز اول سال اسیب دیدم. دکتر به من گفت که نمیتونم تا رمبل خوب بشم. اما من بهش گفتم میتونم. بعدش دوران بهبودی رو طی کردم و به رمبل رسیدم. هر چند که لزنر مانع از بردم شد. حال اومدم کارم رو با موس و کوربین تمام کنم.

کوربین و موس وارد میشند. کوربین بابت باخت مکینتایر در رمبل براش کوری میخونه و روحیه او خراب میکنه. موس هم داره از پشت سر به مکینتایر نزدیک میشه. اما مکینتایر با شمشیرش جلوی موس رو میگیره. موس میگه خودت رو خسته نکن. این چیزا باعث رفتنت به رسل نمیشه. مکینتایر بهش کلیمور میزنه و بعد به کوربین هشدار مید  که کاراش رو تلافی خواهد کرد.

 

به درگیری زین و کنوکسویل مرور میشه. زین پیس دویل و پیرس میره و میگه چرا همچو کلیپی پخش میکنید؟ او میخواد مسابقه برای کمربند بین قاره ای داشته باشه. دویل میگه برای هفته ی اینده میتونی مسابقه بدی البته اگر بهت شوک ندن دوباره. پیرس میگه شاید هم دو هفته ی دیگه. به نطرت خوبه که کنوکسویل رو دعوت کنیم؟. زین مشکلی نداره. ناتالی میاد و میگه الیا مقابلم عادلانه نبرد و میخوام ری میچ بهم بدین دویل قبول میکنه.

 

ناکاموارا با همراهی ریک بوگز مقابل ماهال با همراهی شانکی س(سمی زین در کنار رینگ بود)

اواخر مسابقه ناکامورا صورت و زانویش توسط ماهال آسیب دید بعد ماهال میره پین کنه اما ناکاموارا اوت کرد ماهال اومد بهش فینیشر بزنه اما ناکاموارا با کینشاسا او بدل می کنه و پین می کنه 

برنده ناکاموارا با همراهی ریک بوگز 

 

نایومی پیس دویل و پیرس میرهومیخواد مقابل دویل مسابقه بده. دویل میگه باشه اما در اسمک بعدی تو برای کمربند زنان اسمک مقابل شارلوت مسابهق داری. نائومی باورنمیکنه اا پیرس میگه حقیقت داره.

 

ناتالی در پشت صحنه برای الیا گور یمیخونه. ایکسیا لی میاد نگاهشمیکنهو ناتالیامیره.


تیم لوس لوتاریوس مقابل کوفی و بیگ ایی

گارزا یک کیک به صورت کوفی میزنه. او میره فینیشر اجرا کنه اما کوفی بهش اجازه نمیده. سی ام پانک نیوز. بیگ ایی تگ میگیره. او یک رایت هند به گارزا میرنه و بعدش با اجرای بیگ اندینگ، کاورش میکنه

برنده کوفی و بیگ ایی


شارلوت همراه دویل توی رینگ هست. تصویر بکی پخش میشه. بکی از صفحه ی سالن میگه که روندا بکی رو برای رسل انتخاب کرده و بهتره شارلوت به فکر مصافش مقابل نائومی در اسمک بعدی باشه. شارلوت میگه از اینکه روندا تو رو انتخاب کرد تعجب نکردم چون کلاس من بالاتر هست. روندا یه مدت رفت خونه داری و بچه داری کرد. بابت بچه اش به روندا تبریک میگم اما او دیگه یک مبارز نیست. من خودم حریفم رو برای رسل مشخص میکنم. من شماره ی یک هستم و کسی رو که سطحش به من نزدیک باشه انتخاب میکنم. میخوام با بنکس مسابقه بدم. اگر بنکس این چالش رو قبول کنه، رسل میتونه شب مهم اما کابوس وار او بشه.

روندا روزی وارد میشه.
روندا میگه شما دوست دارید در موردم حرف بزنید اما یاداوری میکنم که من رمبل رو بردم پس من میگم که مقابل کی قراره مسابقه بدم. شارلوت حق داره. مادر بودن راحت نیست اما من برای بودن در اینجا فرزندم رو همراهم نیاوردم. اومدم تا حال امثال شارلوت رو بگیرم. تو بهترین نیستی فقط شماره ی یک هستی. در رسل میبینمت.

شارلوت میگه کمربندم مثل بچه ی من هست. روندا اماده ی درگیری میشه. دویل میگه دعوا نکنید اینجا من رئیس هستم. روندا به دویل حمله میکنه. شارلوت میره اما روندا روی دویل سابمیشن میزنه.

با این بخش، شو تمام میشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 16 بهمن 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر